Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verrasstickets - 21-08-2014 21:54:43
Vakantie & Reizen

Oplichting verrassingstickets.nl

@emp

beste heer akyar,

bedankt voor uw reactie en onze excuses voor de vertraging van enkele dagen in de afhandeling van uw reservering. uw eerdere e-mail heeft ons in goede orde bereikt en is nu verwerkt.

wij hebben uw reservering nu afgehandeld en bieden u gratis ontbijt aan tijdens uw verblijf en een upgrade naar een 4-sterrenhotel om dit met u goed te maken.

de boekingsbevestiging is inmiddels naar u verzonden.

mochten we u nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen we dat graag.

met vriendelijke groet,

verrassingstickets.nl