Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verrasstickets - 30-08-2014 14:49:38
Vakantie & Reizen

Oplichting verrassingstickets.nl

@tijger1

beste tijger1,

graag informeren wij u dat wij onze reizigers die ons direct benaderen met vragen of opmerkingen binnen 24 uur van dienst zijn. mochten daar zaken zijn die niet als gewenst verlopen dan lossen we dat per ommegaande op.

wanneer er reizigers zijn die de voorkeur geven aan een openbaar forum en niet onze klantenservice benaderen dan kunnen we deze hier van dienst zijn als dat nodig is. reizigers die ons met spoed wensen te bereiken kunnen ons benaderen op het noodnummer zoals weergeven in de boekingsbevestiging.

het zou ons tenslotte niet sieren wanneer wij deze reizigers niet van dienst zijn als er iets niet naar wens blijkt te zijn. wij helpen graag zodat wij iedereen zo veel mogelijk tevreden kunnen stellen.

met vriendelijke groet,

verrassingstickets.nl