Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pv
pvg71 - 01-10-2014 22:17:06
Voeding & Gezondheid

Luxstyle ongewenste artikelen

Hallo heleen,

volgens mij zit je in dezelfde situatie als wij zaten. wij hebben een klacht ingediend bij het ecc (europees consumenten centrum: info@eccnederland.nl). zij spelen dit door naar hun deense collega's. ik was ook bang dat er een deurwaarder zou komen, echter alektum stuurt eerst een paar brieven. uiteindelijk hebben wij contact met alektum opgenomen en de situatie uitgelegd. na nog wat mailverkeer met luxstyle naar alektum te hebben gestuurd, heeft alektum ons laten weten dat luxstyle afziet van de vordering en vrij snel daarna kregen we de volgende mail van ecc:

onze collega’s uit denemarken hebben zojuist laten weten dat luxstyle heeft besloten de vordering op u te schrappen. ze stellen hierbij nog steeds in hun recht te staan en dit uit ‘goodwill’ te doen. wij weten wel beter, maar in ieder geval is de zaak hiermee dus opgelost. we zullen dan ook overgaan tot sluiting van uw dossier.

ik raad je dus aan om met alektum contact op te nemen en je verhaal uit te leggen. ik zou daarbij vermelden dat je meer van soortgelijke gevallen kent en dat hun cliënt niet netjes zaken doet. ik neem aan dat je er dan ook vanaf bent. betaal in ieder geval niet, dat is precies waar ze op hopen en waar ze hun geld mee verdienen, mensen bang maken. het is voor ons nu voorbij maar ik word nog steeds boos als ik hoor dat ze nog steeds bezig zijn met hun valse praktijken!
heel veel succes ermee en ik hoor graag hoe het afloopt.
groetjes