Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
redbull - 15-01-2015 17:00:45
Auto & Vervoer

Hoe kom ik hier van af ??

[quote=neznajoe schreef op donderdag 15 jan 2015, 14:50][quote=redbull schreef op donderdag 15 jan 2015, 13:00]ook ik ben gebeld door dat bedrijf vanmorgen.
heeft er misschien iemand een rekening nummer van die organisatie/ bedrijf.
heb mijn bank al op de hoogte gebracht, maar zonder rekening nummer van de tegen party kunnen ze niets of nog niets doen.
jullie zouden mij heel erg helpen als jullie me 1 of meerdere rekeningnummers kunnen geven.
dan kan mijn bank nu al iets doen.
groetjes en bedankt alvast. en hoop dat het bij jullie allemaal ook al opgelost is en er verder geen problemen meer zijn.

ik werd gebeld op 2-1-14 over deelname aan een zgn. 'gratis trekking', omdat ik het niet vertrouwde reeds op 8-1-14 alles opgezegd en ingetrokken: per mail op: service@eu-jack.com en per briefpost (in het duits) op adres: elc (european lottery club), per adresse: kms kooperations- und marketing service ag, zürcher str. 202, 9014 st. gallen, schweiz. op zowel mail als brief kreeg ik een schriftelijke bevestiging van mijn opzegging (in het nederlands). toch werd op 28-1-14 maar liefst een bedrag van 25,50 euro (3 x 8,50 !) automatisch geincasseerd. dit bedrag direct terug laten boeken. en het incassobedrijf: global collect b.v. direct laten blokkeren: dit is hun rekeningnummer: nl56 ingb 0000 2726 49. op de website van de opta las ik dat per 1-2-14 telefonisch machtigen (tot aut. afschrijven) niet meer kan. kan alleen nog maar schriftelijk (met handtekening).
succes.