Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mitchn - 28-01-2015 13:20:04
Vakantie & Reizen

Oplichting verrassingstickets.nl

Ook maandag geboekt met de optie; priority booking.. dat wil zeggen dat ik binnen 24 uur een reactie zou krijgen.. echter, nadat ik gisteren 2x heb gebeld en een mail heb gestuurd ( waar ik vooralsnog geen antwoord op heb gekregen binnen 24 uur ) heb ik na 52 uur nog steeds geen mail gekregen waar ik naar toe ga. ik vind dit best belachelijk, aangezien ik hier wel extra geld voor heb betaald.