Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dy
dyko - 06-02-2015 10:50:21
Computers & Telefonie

Oplichter whooshah mobile

Ook ik ben kennelijk gedupeerd door de gewiekste oplichtingspraktijken van whooshah en heb mij direct overal voor geblokkeerd via payinfo.nl en via mijn provider.
ik weet echt 100% zeker dat ik mij nooit ergens voor heb aangemeld, niet bewust en niet onbewust.

uiteraard heb ik ook mijn onvrede uitgesproken per mail naar de klantenservice van whooshah en mijn geld terug geëist. tot mijn verbazing kreeg ik al direct de volgende dag een reply, maar minder verbazend was het standaard antwoord wat ik kreeg (zelfde antwoord wat iedereen krijgt).

hierop heb ik een nogal woeste email teruggestuurd waarin ik duidelijk heb gemaakt dat ik uiterst paranoïde ben als het om dit soort zaken gaat en ik hier dus nooit actief akkoord voor heb gegeven. de verdere details zal ik iedereen besparen.
ik heb mijn betoog afgesloten met het inschakelen van mijn rechtsbijstand.

ik weet niet of dit laatste ergens toe heeft bijgedragen of dat whooshah standaard na een tweede mail ineens flexibele wordt, maar ik krijg in ieder geval al mijn geld terug "uit goede wil"....