Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jelloowmelloow - 06-02-2015 14:38:16
Computers & Telefonie

Tele2 blijft incasseren

Slecht nieuws: mij is vorig jaar hetzelfde overkomen bij tele-2 (voorheen alice) en zij zijn nog een half jaar na herhaalde schriftelijke opzegging en opzegging per mail van mijn kant blijven incasseren. het heeft mij veel (onvergoede) telefoontjes aan tele-2 en storneringen via mijn eigen bank gekost voor dit werd opgelost. telkens kreeg ik de smoes te horen dat dit aan het systeem lag en dat zij het er niet uit konden halen. uiteindelijk heb ik het nog verschuldigde restbedrag (telefoonkosten) aan hen overgemaakt waarna ik dacht eraf te zijn. het enige dat je kan doen is goed op je afschrijvingen letten en telkens storneren. uiteindelijk ontvang je maanden later nog een restbedrag terug en een eindafrekening per post en dan ben je er eindelijk - pffff :-( - vanaf. moed houden: de aanhouder wint; je staat in je recht. je gaat toch niet betalen voor diensten die je niet afneemt? anders een klusje voor de belbus?