Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 01-05-2015 22:01:43
Auto & Vervoer

Koga myata/garantie

[quote=tenormin schreef op vrijdag 1 mei 2015, 21:53]@hopetobehelping, billieboy schreef specifiek dat de fiets altijd bij de dealer in onderhoud is geweest. dus ik lees: een koga dealer.

hoop dat dat zo is, dan zit de fietsenmaker er naast. dit is de letterlijke tekst op de site van koga: "bij garantievragen dient u vooraf altijd contact op te nemen met uw eigen koga-dealer. hij zal u verder helpen en indien nodig doorverwijzen naar een andere koga-dealer daar waar u op dat moment het dichtst bij bent, eventueel met advies van koga. de reparatie zal dan uitgevoerd worden en één en ander wordt met deze koga-dealer rechtstreeks opgelost.".
daaruit kan ik niet anders doen dan concluderen dat de kosten niet voor vraagsteller zijn mits de reparatie wordt uitgevoerd door een koga-dealer.