Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bart1990 - 19-06-2015 20:36:29
Computers & Telefonie

Ziggo storingen decoder

Ook hier al sinds de migratie met upc problemen met dit apparaat. de eerste paar weken werd het probleem erkend. mijn info en problemen werden gearchiveerd en ik zou enkele weken later terug mogen bellen als er geen updates kwamen die het probleem verhielpen.

uiteraard was dit niet het geval, maar tijdens het volgende telefoongesprek werden de problemen plotseling ontkend. ik moet tegen een maandelijkse meerprijs een ander abonnement afsluiten om een nieuwe ontvanger te krijgen.

het is toch te zot voor woorden dat klanten voor ziggo's problemen moeten "boeten"?