Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wolvin2002 - 20-07-2015 20:18:59
Voeding & Gezondheid

Oplichting apotheek de regenboog

Ik blijf er bij dat het misleidend is. in de reclame wereld moet men melden dat "resultaten uit het verleden geen garanties zijn", "lenen kost geld" en dat de "batterijen niet zijn bij gesloten" want anders is het misleidend voor de klant. dan moet men zeker in de communicatie over zorg niet zo subtiel en vaag doen en willens en wetens hun mond houden over de informatie die bij hen al bekend is.

als ik medicatie aan de balie ophaal die niet vergoed wordt, moet ik direct betalen en heb ik een keus deze wel of niet in deze vorm af te nemen. de regenboog apotheek stuurde de medicijnen op zonder enige informatie en bewaart de facturen tot een jaar na dato....