Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 14-09-2015 11:02:55
Computers & Telefonie

Smartphone

Hallo gooswout,

de link van costnix:https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/"> klik

ik kan geen e-mail ontvangen. wat kan ik doen?

controleer of je mailbox vol is.
kijk of je op internet komt en andere websites kunt openen. lukt dit niet, dan is er iets mis met je internetverbinding. controleer of er een storing in je buurt is.
log in op je webmail.
lukt het niet? controleer dan je inloggegevens. ben je je wachtwoord vergeten? maak dan een nieuw wachtwoord aan via mijn ziggo.
klik op de knop instellingen e-mailadres achter het betreffende e-mailaccount.
klik op wachtwoord en voer je nieuwe wachtwoord in.


kan je wel inloggen op webmail?
stuur een e-mail naar je eigen e-mailadres. ontvang je deze, dan ligt de oorzaak waarschijnlijk in de instellingen van je e-mailprogramma. controleer je e-mailinstellingen.

suc6