Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hereistom
hereistom - 17-09-2015 23:08:00
Computers & Telefonie

Buiten de bundel tele2 geen service

Ik heb ongeveer dezelfde ervaring met tele2 als u, de administratie is daar een zooitje.
jaren altijd netjes alles betaald, ging er ineens een incasso mis door een fout bij tele2, toen ik de aanmaning kreeg, bleek ik ineens al te zijn afgesloten, na veel heen en weer gebel werd ik weer aangesloten, na een maand kreeg ik ineens een rekening voor aansluitkosten.
toen ik ging bellen en zei dat ik het er niet mee eens was, werd ik weer afgesloten!
ik ben toen naar vodafone gegaan en heb alles van tele2 laten blokkeren!