Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 21-09-2015 21:14:49
Computers & Telefonie

Buiten de bundel tele2 geen service

[quote=nielsvdeng schreef op maandag 21 sep 2015, 21:06]u heeft t inderdaad juist dat ze me op voorhand hebben afgesloten, en me dr ook nog voor laten betalen.
maarrr, ik kreeg eergister wel een sms van tele2 dat mijn factuur klaar staat. ik kon niet geloven dat ze dat wel naar mij konden sms'en. stiekum geprobeerd of ik telefonisch bereikbaar was. en ja

beste nielsvdeng,

bedoelt u dat u inmiddels weer aangesloten bent en weer gebruik kunt maken van uw telefoon ?
dat zou in ieder geval wel goed nieuws zijn.
let er op dat er over de periode waarin u afgesloten bent niets in rekening gebracht krijgt. in die periode heeft tele2 namelijk niet de dienst geleverd waarvoor u betaalt. als u verder gewoon al uw rekeningen netjes betaald heeft dan kan en mag tele2 u ook niet zomaar afsluiten. let er dus ook op dat men u geen 'aansluitkosten' in rekening gaat brengen. verder ben ik van mening dat men u nog wel enige tegemoetkoming verschuldigd is aangezien men u zomaar voor een periode heeft afgesloten.
mocht u niet tevreden zijn met hoe tele2 het verder afhandelt dan zou ik niet schromen om naar de geschillencommissie te stappen (zie ook mijn eerdere reactie).