Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 06-10-2015 20:01:55
Voeding & Gezondheid

Yarden

Beste zuidemad,

in het kader van 'kosten inzichtelijk maken' zijn er wettelijk regels opgesteld welke er voor zouden moeten zorgen dat wij als consumenten duidelijk inzicht hebben in wat we waarvoor nu precies betalen aan banken en verzekeraars.
of dat in de praktijk ook zo is betwijfel ik. ook betwijfel ik of we er als consument wel daadwerkelijk op vooruit gegaan zijn. ik krijg soms de indruk dat banken en verzekeraars het 'in kosten moeten brengen van een adviesgesprek' als een extra cash-cow zien en wij er als consument dus alleen maar op achteruit zijn gegaan.

voor wat betreft uw vraag over yarden. men zal dus blijkbaar ook een adviesgesprek in rekening willen brengen. de vragen die u heeft over uw huidige polis dient men gewoon kosteloos te beantwoorden, daar betaalt u al voor. men probeert het wellicht in de richting van een 'advies gesprek' te sturen waardoor men u een rekening kan sturen, laat het niet die kant op gaan.
als uw polis van voor 1 januari 2013 is dan mag het sowieso niet, zie de volgende link, klik http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2013/kosten-uitvaartverzekeringen-onduidelijk/">hier. u heeft er dan immers al voor betaald.