Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jack7 - 08-11-2015 00:57:14
Computers & Telefonie

T-mobile zet zomaar contracten om! beltegoed weg!

Inderdaad pure diefstal!
ik heb ook zo'n flex abonnement en ben kwam enkele jaren geleden een methode tegen waarmee ik het grootste deel van mijn niet gebruikte beltegoed terug heb kunnen halen.
dit geld is niet van t-mobile maar van de klant.
je hoeft volgens mij nergens te betalen voor een dienst die niet geleverd is,waar je geen gebruik van maakt en waarschijnlijk ook geen gebruik meer van gaat maken.
een doodnormale economisch aanvaardde regel dacht ik zo.
ik weet een manier om er voor te zorgen dat u,uw geld voor het grootste deel terug kan halen maar weet niet of ik dat op dit forum mag zetten.
ik probeer het toch.
niet voor mezelf maar omdat ik van mening ben dat iedereen recht heeft op zijn geld terug.
de smerige spelletjes die door t-mobile worden gespeeld moeten worden afgestraft!
wilt u weten hoe u,uw geld terug kan krijgen,kijk op marktplaats.
ik heb daar een advertentie staan onder telefoonabonnementen met de titel.
t-mobile slachtoffer? etc.. mail mij en ik laat u weten hoe.
durf dit niet op dit forum te zetten omdat ik bang ben dat mijn reactie dan meteen verwijderd wordt.
bij deze vraag ik dan ook de redactie evt. (bij problemen) contact met mij op te nemen.
eerlijkheid staat bij mij bovenaan en t-mobile is niet eerlijk maar besteelt op deze manier haar klanten.
ik hoop veel mensen van dienst te mogen zijn en zo te voorkomen dat t-mobile haar zakken vult met uw geld.