Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerry1969
Gerry1969 - 11-12-2015 19:36:10
Computers & Telefonie

Belsimpel horror abonnement

als ik het goed begrijp heeft u dus dezelfde dag de telefoon terug gebracht, nadat u constateerde dat deze defect was?


ik snap die 8 dagen niet, online heb je 2 weken omruilmogelijkheid, mits telefoon niet is gebruikt, in een winkel heeft u feitelijk alleen recht op reparatie of vervanging. ik gok dat u ook met de telefoon heeft gebeld dus deze kan niet zomaar teruggenomen. u heeft natuurlijk wel recht op een deugdelijke reparatie en als dat niet lijkt te lukken op een andere telefoon.


maar iets meer feiten van uw zijde kan een totaal ander advies opleveren, dus extra info is welkom.


het abo ontbinden zou nog weleens moeilijk kunnen worden met de informatie zoals deze nu is.


 


diewilik