Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nietbelsimpel - 14-12-2015 11:59:57
Computers & Telefonie

Belsimpel horror abonnement

ja ik heb het toestel uitgepakt, en meteen ging hij al stuk bij opstarten.


 


is het redelijk van belsimpel om een vergoeding te vragen voor (niet door blote oog vast te stellen) krassen op het scherm, als het toestellen zo een defect heeft dat het nooit meer gerepareerd en gebruikt kan worden? dat is mijn vraag.


 


immers sturen ze het toestel naar apple, waar het wordt gerefurbished (uit elkaar gehaald en gerecycled). wat maken die microscopische krassen nog uit?!


 


als het toestel het nog deed en belsimpel mijn probleem opgelost had, zou ik nooit opgezegd hebben. ik was zo ontzettende bang in een gebed zonder end terecht te komen met ene tweejarig abonnement.