Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 10-02-2016 17:53:01
Computers & Telefonie

Kpn experiabox met 5ghz

@erikc,

de apparatuur die u bij het aangaan van uw overeenkomst is verstrekt moet een bepaalde duur meegaan alvorens deze door kpn wordt afgeschreven. uw experiabox heeft zijn tijd waarschijnlijk nog niet uitgediend en zal daarom niet kostenloos door kpn vervangen worden ,maar ook bij een reguliere vervanging is het maar de vraag of u krijgt wat u graag zou willen.
een defect apparaat maakt hier uiteraard een uitzondering op, maar ook dan wil dit niet automatisch zeggen dat u ook het door u gewenste type zal krijgen.
de nieuwe abonne van nu zal t.z.t. tegen hetzelfde probleem (kunnen) aanlopen dan u nu doet.
even afhankelijk van hoelang uw huidige abonnement nog loopt, kunt u uiteraard kenbaar maken dat u alleen verlenging van het abonnement zal overwegen als kpn genegen is u tegemoed te komen en u de gewenste experiabox levert.