Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 12-02-2016 10:29:21
Auto & Vervoer

Ns geen geld terug

Hallo marianne,

.....kan de ns dit zomaar doen?.....

ja.
zo zijn hun 'spelregels':




wanneer krijgt u geen geld terug bij vertraging?






u heeft minder dan 30 minuten vertraging opgelopen 
de vergoeding is minder dan € 2,30 (bekijk de tabel)
ns heeft een langere reistijd vooraf aangekondigd (informatie over werkzaamheden vindt u bij http://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor" target="_blank">geplande werkzaamheden)
uw reisrecht (bijvoorbeeld een abonnement) op een ov-chipkaart of ns-business card staat en u niet heeft in- of uitgecheckt
de vertraging werd veroorzaakt door een andere vervoerder en niet door ns
bij bijzondere gevallen van overmacht, zoals een stroomstoring met landelijke uitstraling
u heeft de geld terug-aanvraag meer dan 3 maanden na de reisdatum ingediend
u heeft het bewijs dat u met de vertraagde trein heeft gereisd niet meegestuurd








http://www.ns.nl/binaries/_ht_1426146932023/content/assets/ns-nl/klantenservice/voorwaarden-geld-terug-bij-vertraging-20140814.pdf" target="_blank">voorwaarden geld terug bij vertraging (pdf, 59 kb)


(http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html" target="_blank">bron)