Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieterwolters - 14-02-2016 20:54:01
Vakantie & Reizen

Wat te doen tegen ryanair oplichting

Dit is geen oplichting zoals anderen ook al zeggen. aangezien je, volgens jouzelf, trouwe klant van ryanair bent weet je ook hoe hun business model in elkaar steekt: alle bedrijfsprocessen zijn supergeoptimaliseerd om zo goedkoop mogelijk tickets te kunnen aanbieden. iedere extra service kost geld bij ryanair. je weet dat van te voren en er is ook helemaal niks mis mee (ze zijn daar heel duidelijk in, en bij andere maatschappijen betaal je voor services die je bijna nooit nodig hebt). je wijkt nu bewust af van het standaardproces en dat kost geld.