Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Mistacal - 19-04-2016 18:49:04
Vrije tijd & Tuin

Paylogic kaarten geannuleerd

Ik heb hen ook gevraagd om een uitdraai van de door hun gestuurde mails, al dan niet de ontvangst/lees bevestigingen. echter gaan zij hier niet op in en versturen deze dus niet aan mij.

klacht is al aangemeld op klachtenkompas en heb dit meteen getwittert. op klachtenkompas zijn zij zelf niet aangemeld ondanks dat er meerdere klachten zijn. wel kreeg ik vandaag spontaan een email dat ze de kwestie hebben voorgelegd aan de organistie. een leuk extraatje is dat ze in de mail duidelijk verwijzen dat de uitspraak van de organisatie definitief is. uiteraard heb ik hier op gereageerd dat ik hier niet mee akkoord ga, immers mag een organisatie niet zomaar een bindende uitspraak doen zonder dat beide partijen daar in overeenstemming over zijn. tevens heb ik gevraagd de correspondentie naar mij toe te sturen tussen paylogic en de organisatie zodat ik inzicht heb in hoe de kwestie is voorgelegd.

uiteraard verwacht ik van bovenstaande niet veel en is het waarschijnlijk een manier om er onderuit te komen door het af te schuiven op de organisatie. in principe heb ik niets met de organisatie te maken, paylogic fungeert als tussenpersoon met de bijbehorende verantwoordelijkheden.

al met l, dit krijgt nog een staartje.