Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
star777 - 27-04-2016 15:52:15
Voeding & Gezondheid

Ziekte bij koolraap!

Aangezien ik het onderstaande niet bij klacht.nl heb mogen plaatsen:


dirk van den broek
 
niets opgelost!
 
niets opgelost! dus hoezo klacht opgelost, klacht.nl en dirk van den broek!
 
de klant wordt door dirk van den broek zwaar beledigd! aan mijn klacht hebben zij niets, maar dan ook niets willen doen! dat zij vaak slechts rotzooi aan de man wensen te brengen deert hen tevens geenszins! ik heb mevrouw [edit-red.] vriendelijk verzocht het bij haar inkoopafdeling na te gaan, maar helaas vergeefse moeite! blijkbaar hebben zowel mevrouw, als dirk van den broek geen boodschap aan de klant! vandaar dan ook dat mevrouw [edit] bij haar e-mail aan mij, dit nadrukkelijke verzoek bijvoegde:
 
************************disclaimer*******************************
de informatie in dit bericht is vertrouwelijk. het is daarom niet toegestaan dat u deze informatie openbaar maakt, vermenigvuldigt of verspreidt, tenzij de verzender aangeeft dat dit wel is toegestaan. als dit e-mailbericht niet voor u bestemd is, vragen wij u vriendelijk maar dringend om het bericht en kopieen daarvan te vernietigen. dit bericht is gecontroleerd op bekende virussen. helaas kunnen wij niet garanderen dat het bericht dat u ontvangt volledig en tijdig verzonden is, of tijdig ontvangen wordt en vrij is van virussen of aantasting door derden.
**********************************************************************   ­­  
 
 
verzoek aan klacht.nl, haal alsjeblieft het predicaat 'opgelost' maar weg, want zij hebben niets voor de klant willen doen! klacht.nl, alvorens jullie een sticker 'opgelost' op een klacht plakken, vraag eens eerst de klachtaandiener of de klacht daadwerkelijk 'opgelost' is. momenteel heeft een bedrijf als dirk van den broek, en tevens julliezelf, als klacht.nl, maling aan jullie klanten!
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=ebeu-yh0psg&feature=youtu.be
 
klacht.nl, houd op met neppe 'opgelost'!