Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

akkerdistel
akkerdistel - 04-05-2016 15:19:53
Computers & Telefonie

(zakelijk) contract automatisch verlengd

Kpn spreekt zich nogal tegen; "heb kpn om uitleg gevraagd en zij geven aan dat een zakelijk contract wel stilzwijgend met een jaar verlengd mag worden." en "wanneer de klant bij kpn de keuze niet bekend heeft gemaakt is het contract automatisch omgezet naar een 1 jarig contract met een opzegtermijn van 3 maanden."
 
aangezien je dat laatste zo te zien op schrift hebt, zou ik enkel en alleen die drie maanden vanaf opzegging betalen. willen ze bij kpn de rest ook nog hebben, dan zeg je gewoon dat ze daarvoor maar naar de rechter moeten stappen.
 
 
 
 
speciaal en enkel en alleen voor carola; wel raar dat kpn zo met hun klanten omgaan, doen ze anders echt nooit. kpn is een top bedrijf met een fantastisch service.