Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klaas1952 - 06-05-2016 23:05:16
Computers & Telefonie

Zijn er meer mensen die problemen hebben met online.nl

ik heb in 2014 zeer vaak uitval van telefoon gehad bij online.nl. terwijl internet het bleef doen. vreemd. ik heb de wantcontactdoos opengemaak en de draadjes doorgemeten, maar daar lag het niet aan. op een gegeven moment had ik geen storingen meer, dus ik verdenk een of ander verdeelstation van de problemen. eigenlijk had online.nl dat indertijd via metingen moeten kunnen vinden, lijkt mij.


in 2015 ben ik overgegaan naar glasvezel via een andere provider. online.nl biedt zelf geen glasvezel aan. toch(!) wachtten ze op een zogenoemd overstapbericht van mijn nieuwe provider. (hoe dom kun je zijn??) en in de tussentijd weigerden ze mijn abonnement op te zeggen en stuurden mij -onterechte- rekeningen.
het zijn allemaal tekenen van onvoldoende kennis van zaken.
p.s.: als je weet dat een factuur onterecht is, gewoon niet betalen. ze sturen toch geen deurwaarder, en zouden ze dat wel doen, dan is dat een kans om een tegenvordering in te sturen.
p.s2. voor het geval online.nl dit leest: als je zelf geen glasvezel aanbiedt, en een andere provider wel, valt er niets over te stappen. je moet dan jouw doorgifte staken. die nieuwe provider biedt zelf ook zo'n dienst aan, en die bijt de jouwe niet. snap je het nu?