Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 24-05-2016 22:37:16
Computers & Telefonie

Problemen internet hollandsnieuwe

Heeft u toen ook een ander/nieuw toestel verkregen (abo met toestel)? wat heeft hollandsnieuwe steeds gedaan om het probleem op te lossen? heeft hollandsnieuwe al eens een andere simkaart toegestuurd? staan de instellingen in de gsm goed?
zoek eens op internet of bij dat merk en type toestel dit probleem meer voorkomt. als u overal goed bereik heeft maar binnenshuis niet dan kan het aan muren e.d. liggen en dat dit toestel daar mogelijk gevoeliger voor is dan het andere toestel.
in ieder geval moet u voor oplossingen bij de verkoper dus hollandsnieuwe zijn, en binnen de eerste 6 maanden van de garantie moeten zij aantonen dat het probleem aan u ligt. zie de informatie over garantie op de site van de consuwijzer.