Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 27-05-2016 18:59:49
Computers & Telefonie

5 weken geen internet en telefonie van kpn, zakelijk. schadevergoeding.

Is uiteraard een gecompliceerde alsook zakelijke vraag. hiervoor moet u in ieder geval naar een jurist. vooral omzetverlies, klantenverlies verminderde bereikbaarheid zijn moeilijke issues die u daarnaast aantoonbaar moet maken. en-vooral in een afgelegen dorp- waarom koos u aldaar niet voor ziggo. of een ouderwetse kpn telefoonverbinding soms nog wel eens vereist voor alarmdoormelding. hoewel dat laatste in de nabije toekomst verdwijnt. als ondernemer niet op een maar op twee paarden wedden. wanneer de electriciteit was uitgevallen hetgeen in afgelegen dorpen zomaar en langdurig kan geschieden had u echt een probleem. en werkte de voicemail dan ook niet.