Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vd
vdlieuw - 28-05-2016 21:04:40
Auto & Vervoer

Inbouw navigatie

Als er door bedrijf normaal geleverd en gemonteerd is en u heeft normaal betaald resteert
het feit dat het produkt het dus gewoon moet doen, niets meer en niets minder, dat is wettelijk omschreven.
elk gekocht (of gehuurd) produkt moet gewoon werken.
u bent ontevreden en terecht lijkt me maar u moet de leverancier wél de gelegenheid geven om te
zorgen dat het produkt alsnog naar behoren werkt.
als leverancier (garage) niet ingaat op uw persoonlijke of telefonische vraag om produkt in orde te maken dan
een aangetekende brief met bericht van ontvangst, daarin een redelijk termijn van x-aantal werkdagen noemen waarbinnen
de reparatie (of hoe je het ook noemen wilt) gereed moet zijn.
reageert de garage daar ook niet op dan kunt altijd (als garage is aangesloten bij de bovag) die bovag inschakelen hoewel daar
veel slechte ervaringen mee zijn want je vraagt dan een slager zijn eigen vlees te keuren, dat werkt dus veelal niet.
en desnoods aangifte doen.