Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

th
theedoek - 11-06-2016 13:33:19
Auto & Vervoer

Verkoop motor

Het verhaal krijgt nog een staartje..

ik heb de koper na het eerste telefonische contact een tegemoetkoming geboden van 250,- euro, dit omdat ik het erg vervelend vond dat dit gebeurd is op zo'n korte termijn en ik het toch graag netjes op wilde lossen.
de koper gaf aan hier over na te willen denken, en in de aankomende week hier op te reageren, na ruim 2 weken ben ik wederom benaderd.
hij stemde niet in met mijn aanbod, en gaf aan dat hij een hogere vergoeding verwacht, ik ben hier niet op ingegaan.

afgelopen week heb ik een brief van de koper ontvangen waarin hij aangeeft wat hij van mij verwacht, en dat is het volgende:
dat ik binnen 2 weken de kosten van de reparatie betaal, zo niet dat hij de koop wil ontbinden op basis van art 6.228 bw ( https://nl.wikipedia.org/wiki/dwaling )

wat is verstandig om hier op te reageren?