Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 19-07-2016 18:52:02
Auto & Vervoer

Wrapfolie.nl

Hallo ed zeevaart , 

bij een verkeerde levering is er sprake van een non-conformiteit. het geleverde product voldoet namelijk niet aan de verwachting of beantwoordt niet aan de overeenkomst (het is om het even). daardoor heeft de klant veel meer rechten dan alleen de wettelijke bedenktijd. zo heeft de klant twee maanden(!), nadat hij ontdekt heeft dat het geleverde product niet dat is wat hij besteld heeft, de tijd om dit te melden aan de verkoper. daarbij moet de verkoper dit oplossen door bijvoorbeeld kosteloos het juiste product leveren. het mag de klant dus niets extra’s kosten om uiteindelijk datgene te krijgen wat hij heeft besteld.

lees voor verdere informatie hier , klik op de rode regels .

https://ictrecht.nl/webwinkels/wat-te-doen-bij-een-verkeerd-geleverd-product/" target="_blank">https://ictrecht.nl/webwinkels/wat-te-doen-bij-een-verkeerd-geleverd-product/ 

lees ook deze informatie van consuwijzer i.v.m een afwijkend product en wat u kunt doen .

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-afwijkend-product" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-afwijkend-product