Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Ov chipkaart niet ontvangen en ov bedrijf weigert nieuwe te sturen
Hallo olifantje ,
u zou eens kunnen proberen om een klacht in te dienen , en vermelden dat u de kaart nooit ontvangen heeft .
niet geschoten is altijd mis , klik op de rode regel .
https://www.ov-chipkaart.nl/vragen-en-antwoorden/ik-wil-een-klacht-indienen-bij-klantenservice-ov-chipkaart.-hoe-doe-ik-dat.htm" target="_blank">https://www.ov-chipkaart.nl/vragen-en-antwoorden/ik-wil-een-klacht-indienen-bij-klantenservice-ov-chipkaart.-hoe-doe-ik-dat.htm.