Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 20-07-2016 15:49:43
Auto & Vervoer

Ov chipkaart niet ontvangen en ov bedrijf weigert nieuwe te sturen

@olifantie,

alle begrip voor de omstandigheden waarin u en uw gezin verkeerd, maar u heeft de ov-kaart aangevraagd in week 13 en pas in week 29 (16 wkn. later) maakt u melding dat de ov-kaart, om welke reden dan ook, niet door u is ontvangen.
het betreffende bedrijf houdt geen enkele rekening met uw persoonlijke omstandigheden en dat kunt/mag u ook, van welk bedrijf dan ook, niet verwachten.
denkelijk blijft u niet anders dan opnieuw een ov-kaart voor uw zoon aanvragen, ondanks dat er nogmaals betaald moet worden.

vr.gr.  mein33