Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 21-07-2016 20:19:12
Computers & Telefonie

Hoe zeg ik contract fiber op omdat ze niet kunnen leveren?

Het is heel ongebruikelijk dat u geen isra-punt in huis hebt. blijkbaar hebt u geen vaste telefoonlijn en ook uw zinnetje dat u geen tv heb, is een raadsel.

inderdaad bent u zelf tegenover een leverancier verantwoordelijk voor dat isra-punt. wellicht hebben vorige bewoners het letterlijk achter het behang gestopt.

als u een tamelijk gewoon huis hebt, en daarmee bedoel ik dat er rechts en of links soortgelijke huizen staan, zou ik maar eens bij mijn buren informeren waar bij hen het isra-punt zit.

als het werkelijk alleen in uw huis ontbreekt, is de goedkoopste manier om er aan te komen een telefoonabonnement te nemen bij kpn en wel het budget abonnement. kpn moet dan voor dat isra-punt gaan zorgen en dat abonnement kunt u na een jaar opzeggen.