Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
datzoekikop - 23-07-2016 12:47:07
Computers & Telefonie

Kpn klantenservice

ik heb een tijd geleden 2 abonnementen afgesloten

ik ga er even vanuit dat u twee abo's  incl toestel afgesloten heeft. zoals gebruikelijk. later heeft u het over 1 toestel?

dit begrijp ik even niet:

na al anderhalf jaar voor een persoonlijke lening (ipv gratis toestel) te hebben betaald, heeft kpn het factuurbedrag teruggestort op mijn rekening

u heeft zich nooit afgevraagd waarom ze dit gedaan hebben en contact met ze gehad?

later kreeg ik problemen met mijn toestel (samsung galaxy note 4). de software liep constant vast en bij startte iedere 10 seconden opnieuw op. (later schrijft u: mijn toestel werkte nog wel toen hij werd opgestuurd maar toen hij terugkwam werkte hij niet meer) toen had ik nog garantie, alleen zat er wel al een barst in aan de zijkant. ik zou hem volgens kpn op kunnen sturen en voor de barst moeten betalen...

dit verhaal is nogal warrig, dus aub wat licht in de duisternis.