Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ph
philip36 - 25-07-2016 16:59:44
Computers & Telefonie

Ziggo verandert instellingen

Weet niet of u nog kunt kiezen voor pop3 of imap?
ga na of de server instellingen goed staan, eventueel op geavanceerde instelling klikken.

meestal merk je wel of de instellingen goed staan want dan is de computer snel klaar met verbinding maken met de servers, anders blijft hij maar zoeken.

als de instellingen wel geaccepteerd worden, probeer dan om een e-mail naar uzelf te sturen, lukt het versturen niet, dan moet u het zoeken bij de instellingen van de uitgaande server en kunt u de e-mail niet ontvangen kijk dan naar de instellingen van de inkomende server.

misschien heeft u hier wat aan

https://support.combell.com/nl/hoe-kan-ik-mijn-basic-mailbox-configureren-in-incredimail/90" target="_blank">https://support.combell.com/nl/hoe-kan-ik-mijn-basic-mailbox-configureren-in-incredimail/90