Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 28-07-2016 03:46:39
Computers & Telefonie

Eigen word document niet bij mail te voegen

En als u de cursor op het document zet dat u wilt verzenden, dan rechtsklikt en in het uitklapmenu kiest voor kopiëren naar emailgeadresseerde? dan moet u de tekst van de mail naderhand tikken, of als u die al getikt heeft kopiëren en plakken.
verder kies ik in mijn mailprogramma bij een mail bovenaan voor invoegen en vervolgens bestand als bijlage. als ik daarop klik dan kan ik op de computer uitzoeken wat ik mee wil zenden.
wat ik meestuur hoef en wil ik niet zelf openen want ik controleer vooraf of ik het juiste bestand heb.
ik heb geen idee wat bij u dan niet werkt of wat er mis gaat.
misschien iets nieuws geïnstalleerd, ergens een update van gehad of per ongeluk iets aangeklikt?
u kunt eventueel misschien foutcontrole laten lopen om te zien of dat iets oplost.
misschien is het ook wel handig als u vertelt welke besturing u heeft en welk mailprogramma u gebruikt, en wat u deed om een bestand bij te voegen wat dan nu niet meer werkt?
u stelt nu een vraag die een beetje neerkomt op dat uw auto het steeds goed gedaan heeft en het nu opeens niet meer doet en of wij dan misschien weten hoe dat op te lossen.....