Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 24-08-2016 07:09:31
Computers & Telefonie

Anatra

Hallo hans bosklopper , 

u heeft meer mogelijkheden en voordelen waaronder  : wij bieden dus straks een all in one backup oplossing die alle ( tot nu toe optionele ) optie box en nas en delen bevat , klik op de rode regel .

http://www.anatra.nl/services/announcements/21/belangrijke-mededeling-over-verandering-in-onze-backup-service.html" target="_blank">http://www.anatra.nl/services/announcements/21/belangrijke-mededeling-over-verandering-in-onze-backup-service.html 


opzeggen , 


1.       een gebruiker kan op elk moment zijn/haar account opzeggen. dit kan door het maken van een ticket via onze support site of door in te loggen in mijn anatra en vervolgens opzegging van de dienst aanvragen.


2.       een account kan enkel worden opgezegd, door degene die bevoegd is de account te gebruiken en bij anatra bekend is.


3.       anatra account wordt 10 dagen na het ontvangst van de opzegging stopgezet. account van de gebruiker wordt dan gesloten en alle data worden definitief en onherstelbaar verwijderd.