Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gn
gn van schaik - 24-08-2016 15:36:59
Computers & Telefonie

Ziggo horizon

Ik heb de horizon box ontvangen en aangesloten, het zou een half uur duren voor ik verbinding had maar na 3 uur nog steeds niks alleen een melding 1060. ik heb met ziggo gebeld en er kwam een monteur. echter kon hij het probleem niet oplossen  omdat zij mijn box niet hadden aangemeld, nu 3 dagen later nog steeds geen verbinding. weer met ziggo gebeld ze zijn ermee bezig er schijnt een storing te zijn . nu moet ik af en toe kijken of hij het al doet, zijn er meer mensen die hier last van hebben. ps een vriend van mij die vlakbij woont heeft dezelfde box en hij heeft wel beeld, rara hoe kan dat.