Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
ramanah - 25-08-2016 18:03:09
Computers & Telefonie

Garantie bij tele2, geen contract.

Ik begrijp dat tele2 de verkoper is. het enige garantie aanspreekpunt is dus tele2 en niet appel. dat is de fabrikant en dat is geen garantie aanpreekpunt in dezer situatie. dus opsturen naar tele2 en de klacht melden. de topic titel doet me wat vreemd voor, heb je wel of niet een contract bij tele2? later schrijf je van 1 1/2 jaar. als je wel een contract hebt, dan heb je ook papieren getekend.