Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 26-08-2016 17:44:56
Vakantie & Reizen

Vliegtickets op eens 110 goedkoper, bij klm kan ik daar wat tegen doen???

Hallo hermaekkel , 

,ik voel me toch wel belazerd zo

u voelt zich snel belazerd , verbaasd mij dat u nog niet schrijft ik ben opgelicht .
dit is een woord wat hier letterlijk en figuurlijk over de site vliegt ;-)) 

de reis die ik geboekt heb is nu goedkoper geworden , heb ik recht op mijn geld terug .


nee, u hebt geen recht op uw geld terug. de aanbieder mag zelf bepalen voor welk bedrag hij u de reis aanbiedt. en u bepaalt zelf wanneer u de reis boekt. boekt u een reis voor een bepaald bedrag? dan hebt u een overeenkomst gesloten met de aanbieder. u kan dan niet zomaar van deze overeenkomst af


de prijs voor een reis, hotel of vliegticket kan per dag of misschien soms zelfs per uur veranderen. een luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie wil een bepaalde vlucht of reis graag vol krijgen. dit geldt ook voor hotels.
daardoor kan er prijsverschil zijn als u op verschillende tijden of dagen kijkt naar het aanbod van een reis, vliegticket, hotel of andere accommodatie.


hebt u een reis geboekt en wil de aanbieder daarna dat u meer gaat betalen omdat hij een prijswijziging doorvoert? dan gelden er andere regels.

bron : consuwijzer.nl