Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

billieboy
billieboy - 27-08-2016 15:36:40
Computers & Telefonie

Verlaging zogenaamd gratis abonnment

tijger ik zal openheid geven. zelf heb ik een sim only abonnement, natuurlijk want niets is gratis. ik heb op mijn naam een 2e abonnement genomen voor een heel dierbaar iemand die dat echt nodig had ( anders had ik het niet gedaan). die persoon betaalt mij al 3 jaar iedere maand de abonnementskosten terug.( het is al eens verlengd)
ik vraag  dus om teruggave en vermindering van de kosten van het abonnement om die persoon een voordeeltje te geven. stel dat het abonnement €10.00 per maand te hoog is dan krijgt die persoon 36x€10,00 terug en wordt het abonnement €10,00  per maand goedkoper.voor die persoon is dat een geweldige meevaller. overigens is de brief met het verzoek de deur uit. ik doe het dus zelf  en niet via consumentenclaim want ik heb een stok achter de deur vanwege mijn andere sim-only .abonnement bij kpn.  uiteraard heb ik dat gebruikt in mijn verzoek. ik ben benieuwd en  denk dat het gaat lukken. 

met vriendelijke groet,
billieboy