Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hamburger - 22-09-2016 15:46:33
Computers & Telefonie

Kpn verzuimd informatie en is nu heel star

Bij mobiele tel abo's is een termijn van twee jaar gebruikelijk. kennelijk heeft u er ook niet naar gevraagd. aansluitkosten zijn bij de een wel, bij de ander niet, dus ook een reden om dat te vragen vóór bestelling.

dat uw zoon (achteraf) ook een nieuwe telefoon wilde heet in mijn beleving een luxe probleem.

bij vroegtijdige contractontbinding op uw verzoek is het normaal dat de rest van het totaalcontract in één keer direct wordt afgetikt. daar heet het een contract voor.

om uw vraag te beantwoorden: nee, u kunt niets doen. hooguit een gebruikte telefoon kopen als uw zoon per se een nieuwere telefoon "nodig" heeft  en het abo laten lopen zoals het contract. anderzijds, een 'nieuwe' telefoon inculsief moet u lezen als 'een telefoon op afbetaling'. en dat wordt uw maandbetaling automatisch hoger.