Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

SD
SD1 - 22-09-2016 15:53:43
Computers & Telefonie

Kpn verzuimd informatie en is nu heel star

Ik snap wel dat een andere telefoon een luxe probleem is maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik het abonnement wil wijzigen bij dezelfde provider, zelf een duurder abonnement maar dat kan niet, plus dat ze de simkaart komen brengen via een dhl daarvoor moet je tekenen(voor ontvangst) maar tevens is dat ook je handtekening voor het contract van 2 jaar en dat vind ik dus misleiding, daarna krijg je het contract dus per mail, daarna zie je pas de voorwaarden, waarvoor je getekend hebt, het is een abonnement vona € 20.00 per maand, 2 augustus afgesloten dus moet je vooraf betalen dus augustus en september en 20 euro aansluitkosten