Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 22-09-2016 17:33:39
Computers & Telefonie

Kpn verzuimd informatie en is nu heel star

Het enige waar u het op zou kunnen gooien is dwaling.  als u relevante informatie is onthouden op het moment dat u het contract bent aangegaan dan kunt u nu zeggen dat als u die relevante informatie wel had gehad, u dit contract niet was aangegaan en dat u op die grond (dwaling) de overeenkomst vernietigt. het moment van de overeenkomst is overigens het gesprek aan de telefoon, toen u ja zei tegen dit contract. niet het moment dat u bij de postbode een handtekening zet. of kpn hiermee akkoord zal gaan geen idee. zet uw klacht op klachtenkompas.nl daar heeft u de meeste kans dat er nog wat voor u wordt gedaan. ik vind overigens dat je meteen de afsluitkosten moet betalen, ook heel vreemd. wist niet eens dat je afsluitkosten had bij een simonly als je gewoon braaf je contract naleeft.