Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 28-09-2016 19:43:22
Computers & Telefonie

Pc afskuiten

Om de een of andere reden, geef ik later aan lukt het niet om vanuit mijn telefoon een reactie te geven:
ik deze melding ook eerder gemaakt. kon nog niet controleren of ik antwoorden kreeg. hweb het zelfde probleem gehad met zowel een pc als een laptop. voor alle duidelijkheid n.a.v. sonmmige antwoorden:  het scherm afsluyiten bleef zeer langdurig actief en de enige methode om af te sluiten was: stekker er uit!
na herstart werd eerdere installatie hersteld. met laptop een tweede installatiepoging gedaan met zelfde resultaat.
het probleem bleef.
echter, na 'het even van stal halen'van een oude pc met win 7 bleek na het uodaten daarvan zich hetzelfde probleem voor te doen. het lijkt dus op een fout van microsoft en dat zou, hoewel niet vaak voorkomend, niet de eerste keer zijn. (heb ervaring met microsoft - tos - dos - alle windows versies sedert 1967).

meteen een vraag: bij beantwoording met smartfone komt melding: de csrf-token is ongeldig. probeer het formulier nog een keer te verzenden.