Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 02-10-2016 00:02:26
Computers & Telefonie

Hoe krijg ik contact met de klachtenafdeling van tele2?

Tele2.nl/klantenservice/klacht. dat is een eerste lijn. daarnaast bestaat er ook een vorm van vergoeding aannemende dat uw klacht van blijvende aard is. u bent al overgestapt naar een ander en kan derhalve ook de klacht niet meer aantonen. bij een enkele lijn blijft de snelheid ook bij een provider als kpn hetzelfde. bij pairbonding en dsl+ stijgt dat wel maar nog steeds niet spectaculair afhankelijk van de afstand in (koperen) bekabeling tot enige centrale waarin kpn meer mogelijkheden heeft als netwerkbeheerder dan overige providers. oftewel wat is diezelfde snelheid met alle 'kunstgrepen' dan nu. u kunt zonder externe meting/vaststelling vooraf niet achterwaarsts claimen. en zeker niet bij het toch al moeizaam te benaderen tele2.