Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anne1234 - 08-10-2016 13:52:04
Computers & Telefonie

Hoe krijg ik contact met de klachtenafdeling van tele2?

Ach weer zoiets van tele2 , die zijn niet zo goed en welwillend in het oplossen van problemen ,ongeacht de toestand of reden... dit komt ze zeer goed uit..
ja ik heb met mijn huistelefoon een dingetje gehad dat ze bleven afschrijven van rekeningen terwijl ik duidelijk aangegeven had dat ik dat niet wilde en niet van hun diensten gebruik wilde maken maar ze hebben gewoon de brutaliteit gehad om mijn abonnement (aantal jaren geleden ) gewoon over te zetten naar hun eigen service en ik heb me keer op keer kenbaar gemaakt door te bellen en of te mailen dat ik duidelijk aangegeven had dat ik dit niet wilde ,.. einde van het verhaal was dat ik alles door de bank heb laten terugboeken en een stop op tele2 heb laten zetten,. en hun duidelijk heb gemaakt dat dit grapje (niet dus) niet morgen maar vandaag op zou moeten houden en dat ik anders rechtsbijstand op hun dak zou sturen,.. sindsdien geen probleem meer mee gehad en deze oplichtersbende krijgt van mij dus sinds die dag geen ene cent meer,.. ik heb ook met een mobiel abonnement hetzelfde , tele2 nee hoor die krijgen van mij helemaal niks...