Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 11-10-2016 18:42:10
Computers & Telefonie

Vanaf 1 november 2016 tele 2 onderling bellen onderling bellen niet meer gratis

Tele2 mag dit alleen doen als ze 1 maand van te voren de abonnees hierover inlichten.  ook moet erbij worden vermeld dat u daarom het abo mag opzeggen.

consuwijzer
klik https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/aanbieder-telefonie-internet-televisie-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden" target="_blank">hier

waaruit


uw aanbieder van telefonie, internet of televisie mag niet zomaar de algemene voorwaarden of prijs van een abonnement veranderen. hij moet u eerst precies vertellen wat hij wil gaan veranderen. dat moet hij minimaal een maand van tevoren aan u laten weten.



is de wijziging in uw nadeel? bijvoorbeeld omdat de prijs omhoog gaat of omdat er televisiezenders verdwijnen? dan mag u het abonnement zonder verdere kosten opzeggen.

als u niets hierover te horen heeft gekregen en/of er niet bij is gezegd dat u het abo daarom mag opzeggen, dan kunt u een klacht indienen bij consuwijzer.

klik https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer" target="_blank">hier