Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 26-10-2016 20:15:27
Computers & Telefonie

Samsung geen reparatie tijdens garantie

U moet natuurlijk nooit enig device opsturen naar het in opspraak geraakte dynafix. dit bedrijf heeft zelfs geen apple licentie.(bron apple). alleen de leverancier heeft een tweejarige verplichting tot reparatie/garantie maar maakt gebruik van -soms- malafide bedrijven. apple stelt dat je hun product of online moet kopen of via dealers die ook gecerticeerd apple repair centre zijn. (mediamarkt dus niet). bij samsung ligt het verhaal anders. bellen met samsung zelf en trachten tot een oplossing te komen 088 9090100. geen garantie voor succes. en u doet uw zaak ook geen goed. geen enkele telefoon is geschikt zonder protectie voor de 'broekzak'.