Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 28-10-2016 00:08:59
Computers & Telefonie

Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik vodafone binnenland

In de  s6 heb je de mogelijkheid je data in te stellen, stel je hebt een bundel van 1  gig, stel je hem in op data verbruik via  vodafone op 950 mb, dan krijg  je een waarschuwing  van je mobiel zelf, ook vodafone moet aan de bel trekken bij u. gooi eerst de rommel eraf ( of  zet ze gedwongen stop) die update s  gaan maar door, en er zitten flinke bij hoor,  gooi alles wat je nooit gebruikt  maar ook niet kunt  verwijderen op gedwongen stoppen. dan staat er onder uitgeschakeltd, dan komen daar geen update s meer vandaan.en zet wifi aan en je simkaart uit , zet hem op alleen updaten bij aansluiting  van wifi.  het scheelt  werkgeheugen en onnodige apss  die rekenkracht  eisen, let op de clouds, zet ze enkelt op synchroniseren bij verbinding  met wifi. dit ken bij de edge s6  en de edge s 7 , ook de gewone 6  en 7 . ...  zwaar k***e  dat dit je overkomt  , maar ik lees ook veel klachten zit  er nu al een uur te lezen, de optie die vodafone aandraagt   https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml" target="_blank">klik , ik had vanavond  eerder een bericht  over dataverbruik neergezet, welke aps  gebruiken. . gooi je simkaart uit , en ga lekker op wifi over, telefoon en mail komt  toch wel binnen, en gooi dat ellendige facebook eraf( excuses als je die niet hebt. ) gezien al de klachten verwacht ik wel coulance   van vodafone, zeker als je altijd  normale nota ` s  hebt. sterktte en sccs, p.s  kijk even in uw  logboek van de telefoon zelf  of  u een sms  hebt  gehad van vodafone ( dus gewoon bij berichten, logboek open hier staan inkomende en uitgaande sms ,