Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fe
feentech1973 - 16-12-2016 17:45:15
Computers & Telefonie

I-pad 2 air op vreemde wijze "krom" getrokken. apple zegt "niet ons probleem"!!

Dit herken ik. ik heb mijn ipad air2 naar de winkel gebracht omdat het glas spontaan brak. overigens lijkt de i pad nog recht als ik hem inlever. nu krijg ik te horen dat hij krom is. geen garantie. is nog nooit eerder gebeurd. wat een drama toestel verplicht voor mijn zoon aangeschaft i.v.m. school ik zit nu midden in de garantie discussie helaas. ander gaat het mij meer dan 350 euro kosten voor een andere. ze repareren hem niet,  maar ruilen hem om voor een nieuwe.